سر ِ مار را نشانه روید

سر ِ مار را نشانه روید
سر ِ مار در ایران است

امروز حکومت اسلامی با شعله ور کردن آتش جنگ و انسان کشی در خاک اسرائیل، تروریست های حماس، جهاد، حزب الله و و و را به خدمت گرفته است تا صدای آزادیخواهی و اعتراض ملت ایران را در گلو خفه کند و توجه ی افکار عمومی را به بیرون از مرزهای ایران سوق دهد.
بی هیچ گفتگو این جنگ کثیف تروریستها علیه کشور مدرن و قانونمند اسرائیل، فقط در جهت تقویت آدمخواران حکومت اسلامی در ایران و تصعیف دموکراسی و آزادیخواهی در کل منطقه پر آشوب خاوریانه است.
به هوش باشیم که مبادا در دام حکومت اسلامی و ترروریست های رنگارنگ بیافتیم و در این جنگ کثیف پشت سر نروریست ها سینه بزنیم.
تروریست ها در هیچ شرایطی مشروع نیستند.
باید در همه ی شرایط آنها را محکوم کرد تا به کرامت زندگی و انسانیت احترام گذاشته بشود.
تروریست ها ضد زندگی، ضد انسانیت و ضد آزادی و رهایی و آبادانی و مدنیت هستند.
یادمان باشد که ملت ایران زمین خورده ی تروریست های ضد انسان و کرامت انسان از جماعت چریکهای فدایی و مجاهدین خلق هستند که در ادروگاههای مرگ همین تروریست ها، درس انسان کشی و ویرانگرایی آموختند و با سلاح های همین آدمکشان، سینه سربازها، پاسبانها، ژاندارمها و افسران را گلوله ی مرگ باریدند.
هر دو جماعت بیگانه پرست و ضد ایران، ضد فرهنگ و تمدن ایران و ضد چهارچوب ارضی ایران هستند. زیرا ملت نمی شناسند. بلکه جهان وطن هستند.
و فراموش نکنیم که ایدئولوژی یکی از این دو جماعت هم اکنون در نیاخاکمان حکومت می کند و کشور ایران را اشغال و ملتش را اسیر کرده است.
بنابراین چنین نیاندیشیم که اسرائیل با تروریست های فلسطینی درگیر است. بلکه باید حوزه دیدمان را گشاده تر کنیم و نگاه ها را به جانب حکومت اسلامی در ایران بچرخانیم که سلاح های مرگبار و کمک های مالی نجومی، از کیسه و سفره ملت ایران را برای بقای ننگینشان، در حلقوم آدمکشان می ریزند.
باید به همه ی دول جهان این پیام را برسانیم و بگوییم که سر مار در ایران است و باید سر مار را نشانه گرفت تا این جنگ و خونریزی هر روزه در جای جای خاورمیانه خاتمه یابد.
چطور؟
با حمایت تمام عیار از ملت ایران در جای جای جهان و حمایت تمام عیار تر از منشور شورای ملی ایران و حمایت آشکار از تنها میراث و تمدن تاریخ شاهنشاهی و امید ملت ایرن، شاهزاده رضا پهلوی
باشد که با فریاد حق طلبانه ملت ایران، گوش ِ کَر جهان و دولمتران بَترکد و صدای آزادیخواهی و انسانی ملت ایران را بشنوند.
چنین باد

احمد پناهنده

بیان دیدگاه